مطالب مفید درباره سنگ های زینتی و جواهرات

خرید انگشتر نقره مردانه دست ساز


سنگ اوپال چگونه سنگی است؟

ا

اوپال یک جواهر سنگ زیبا و منحصر به فرد است که قیمت بسیار بالایی دارد و در میان جواهر سنگ های موجود نظیر ندارد و جزو کمیاب ترین جواهر سنگ ها به شمار میرود. از انواع این سنگ گرانبها می توان به اوپال آتشین، اوپال مکزیکی، اوپال پرو و اوپال کنیاک اشاره کرد.

برخی از افراد بومی در رابطه با اوپال عقایدی دارند، آن ها معتقدند که نیرویی توسط رنگین کمان در سراسر جهان منتشر می شود که این نیرو تأثیر زیادی در ترویج صلح و پویایی زمین دارد. آنها همچنین بر این باور هستند که نور رنگین کمان از این سنگ عبور کرده و به این سنگ زیبای محسوسی هدیه کرده است.هسته اوپال معمولا دارای رنگ های متفاوتی است و در تأثیر نور، جاذبه بسیار زیادی را فراهم می آورد و به همین دلیل است که سنگ اوپال که به عنوان سنگ ملی استرالیا است؛ کاربرد زیادی در ساخت جواهرات دارد.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 305

تاریخ انتشار: چهار شنبه 16 آبان 1397 ساعت: 16:40

برچسب ها : ,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

چگونه از خواص فیروزه بهره مند شویم؟

ا

خواص سنگ فیروزه

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

سنگ فیروزه یکی از سنگهای زیبا و پر فایده برای سلامتی است. این سنگ فیروزه وظیفه ایجاد تعادل و تنظیم چاکرای چهارم و پنجم و ششم را بر عهده دارد. رنگ سنگ فیروزه بسته به میزان آهن و مس موجود در ترکیب، از آبی آسمانی تا سبز تغییر می کند و هر کدام زیبایی های خاص خود را دارد.

جالب است بدانید که مصری ها سنگ فیروزه را "سنگ زندگی" می نامند. همچنین سنگ فیروزه در تبت احترام زیادی دارد و در همه دوران زندگی افراد همراهشان است. سنگ فیروزه سمبل بخشندگی ، خلوص و مهر و علاقه می باشد. سنگ فیروزه دوستی را حفظ می کند و  دشمنی را به دوستی تبدیل می کند.

 

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 203

تاریخ انتشار: پنج شنبه 10 آبان 1397 ساعت: 1:23

برچسب ها : ,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

چه سنگی بهترین سنگ در زمره سنگهای فیروزه است؟

ا

دانستنی های جالب درباره فیروزه

سنگ فیرزوه از گروه سنگ های آذرین میباشد و در نواحی آتشفشانی یافت می شود. بهترین نوع فیروزه، در نزدیکی سطح زمین قرار دارد. این سنگ باید کاملاً خشک شود تا استحکام داشته باشد. معادن فیروزه که در عمق بیشتر قرار دارند، به دلیل اسیدی که ذرات آب زیرزمینی تولید می کنند، نرم می شوند و بنابراین سنگ های فیروزه در عمق کیفیت لازم و ارزش جواهر کمتری دارند.فیروزه اصل

فیروزه اصل

فیروزه سنگی گران بها با سختی 5.5 الی 6 است. طیف رنگی سنگ فیروزه ، فیروزه ای با تن های رنگی متفاوت آبی روشن ، آبی تیره ، سبز روشن و سبز تیره است که هرچه رنگ آبی در فیروزه بیشتر باشد، ارزش سنگ نیز بیشتر است.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 175

تاریخ انتشار: پنج شنبه 3 آبان 1397 ساعت: 18:56

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

ثمرات اسفاده از سنگ فیروزه

ا

ثمرات اسفاده از سنگ فیروزه

حریک وراه اندازی نیروها و چاکراهای انسان ها، آرامش دادن ، بیدار شدن نیروهای درونی افراد، درمان انواع بیماری های معده همچون : زخم ، ورم ، درد و…، درمان انواع سر درد ، میگرن ، دردهای عضلانی و استخوانی ،جهت درمان یبوست و..،تمام اینها خواص شفابخش سنگ فیروزه هستند،در ادامه با ما همراه باشید.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 129

تاریخ انتشار: یک شنبه 28 مهر 1397 ساعت: 23:58

برچسب ها : ,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

طریقه نگهداری از سنگ فیروزه

ا
طریقه نگهداری از سنگ فیروزه

سنگ فیروزه، سنگی زیبا و گران قیمتی است در تنوع رنگهای گوناگون.

سنگی اصیل و معدنی، که چشم‌ها را روشنایی بخشیده، بدی‌ها را دور کرده و حسنات زیادی برای آن ذکر شده است .

سنگی که در عین هیبت و شکوه، مظهر خلوص و پاکی، افتادگی و تواضع و چشم امید به الطاف الهی است. 

طیف رنگی فیروزه از آبی روشن شروع شده و به سبز تیره ختم می‌شود. هرچه رنگ آن به آبی پر رنگ نزدیک تر شود، کیفیت بالاتری داشته و هرچه رنگ آن به سبز متمایل شود از کیفیت آن کاسته می‌شود. 
این سنگ زیبا در شرایط مختلف از صاحب خود محافظت کرده و در عین حال خود نیز به نگهداری احتیاج دارد. 
اصطلاحا به فیروزه سنگ زنده می گویند. 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 388

تاریخ انتشار: پنج شنبه 25 مهر 1397 ساعت: 21:7

برچسب ها : ,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

ليست صفحات

تعداد صفحات : 8
صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 8 صفحه بعد



دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((مطالب مفید درباره سنگ های زینتی و جواهرات)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف